fredag 30 september 2011

Vikten av att sova skönt!


Fina fredag. Äntligen. En RIKTIG slapparhelg ligger framför mig. God mat, roliga aktiviteter..ja jag vet att jag skrev slapparhelg, men lite måste man ju sätta händerna i :)

Betongbordet har spruckit och jag vill ropa fula ord men jag ska slänga på mer betong och armering tror jag. Undrar hur mycket det kommer att väga till slut. Kanske inte funkar alls. Vad vet jag? Men man måste ju prova sig för. Jag kan inte speciellt mycket om betong men har en ambition om att lära mig mer!

Dagens bilder kommer från gårdagens trottoarmodevisning. Jag blev hejdlöst förälskad i detta täcke och i kuddarna modellerna nedan håller i. De kommer från af Swedala och säljs på Shop Around The Corner. Lite sugen på dem faktiskt. Kanske ska viska till han att det är det vi ska satsa på till julklapp i år. Skippa den vanliga G-Star tröjan och parfymen. Sängkläder. Smakar på ordet. Jag blundar och känner hur skönt det är att lägga sig i en säng med sköna sängkläder. Alldeles nybäddat och svalt! Åh, skönt att det är fredag och sovmorgon i morgon!!


Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar