fredag 16 september 2011

Nyttiga tankar om en fredag..


Äntligen äntligen! Jag tror att "äntligen" är ett galet vanligt ord på fredagar! Eller vad tror du?
Nu är veckan gjord i alla fall och jag ska snart cykla hem till resten av familjen. Jag vill göra allt och inget. Jag har massor av saker att planera. Fatta hur jobbigt det är att vilja ha superkoll på allt man ska göra!!!

Jag har suttit och blivit ganska sugen på att åka till Fritsla Tyglager. Det finns en lampa där som jag vill ha. Kan inte bestämma mig och risken är att stor att jag vill ha 50 000 andra saker. Skämt å sido, bättra att åka dit utvilad och pigg. Jag har en plan på att göra om i tvättstugan för det tenderar att alltid vara tråkigt där. Har lite planer på det och då ingår ett besök antingen på Gekås eller IKEA.

Jag önskar alla läsare en fin fredag. Mycket skratt och mycket kramar! Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar