lördag 24 september 2011

Att vara kändiskåt

Åsa Moberg på Bokmässan 2011

Rikard Sjöberg förgyller...

Björn Hellberg gillar också att skriva böcker!

Bildsköna Emma Sjöberg/Wiklund pratade om SKÖNHET...

Först sa jag att Martin Melin inte var lika snygg i verkligheten men jag ÅNGRAR mig!!!!

Kändisar vill också ta kort på andra kändisar... Martin Melin och Emma Wiklund plåtar Björn Ranelid!

Jag plåtade också Björn Ranelid


Ursnygga Martina Haag

Mat-Niklas och Alexandra Zazzi

Anna Fredriksson

Finner inga ord....Henrik Schyffert

Schyfferts vapendragare Fredrik Lindström

Sprang på favoriterna Emma Hamberg & Anette Roswall!!

Hening Mankell och Ulf Elving diskuterar förmodligen prishöjningen på Skånelängorna!

Sveriges minsta Uggla och Sveriges minsta Minimjölk!


Snyggosarna Maria Andersson och Malin Lydell Manfjärd som skrivit boken Kåt, glad & tacksam ;)

 Detta är ett axplock vad Bokmässan i går hade att erbjuda. Mer info kommer i morgon! Det vankas pizzakväll på Kinnastensvägen 15 i kväll och en bra film förhoppningsvis!

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Kunde jag göra en rodnande gubbe hade jag gjort det!!!

    Men jag bjuder på det!!

    Kram Anna

    SvaraRadera