måndag 5 september 2011

Möhippa på en måndag!



Min fina vän Monika from Germany :)))


Den är vackra ringen var upphovet till denna möhippa!!



Idag har jag var på möhippa eller egentligen fruhippa för bruden är redan gift. Hon gifte sig lite i hemlighet på Gotland i somras.

På min gamla skola där jag jobbade tidigare fixade de till en glad liten fest i bowlinghallen. I en timma bowlade vi och hade allmänt jätteskoj! Men gud vad dålig jag är på bowling!! Ove spöa mig ordentligt innan timman var över! Men som sagt inget man är bitter för, nej då!!

Sedan åt vi god räk eller kycklingmacka. Tänk vad det är trevligt när någon gifter sig!

Bruden avslutade kvällen med att säga " Idag har jag varit gift en månad och det har varit en bra månad". Vilken tur va!!

Tack till alla Er som var med och jag säger bara på återseende och att jag gärna fortsättningsvis är med på lite partaj om ni får för er att ordna mer!

Sov gott alla ni! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Vad gulligt!! Och häftigt att ha hippa EFTER, då kan man ju få höra hur det har gått ;)

    Trevligt att festa på en måndag!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Mycket trevligt måndagsfestande :)

    Det förgyller veckan lite extra!

    Kram

    SvaraRadera