torsdag 8 september 2011

En kväll i Björketorp...

Här föds en av mina marschall-lyktor!

En del gjorde betongbord.

Den här fastnade jag för. Marita Wass är designern.

Mer Marita Wass.




Birgitta ska göra ett fiskfat i betong.


 Full av inspiration blev jag när jag var på betongkurs i tisdags. Långt ner i Björketorp in i skogarna i ett strilande regn formade och skapade vi massor! Vi var åtta kvinnor som lät fantasin flöda och delgav varandra tips och idéer.

Om en vecka ska jag ner och hämta mina alster. Det ska bli spännande. Jag har aldrig gjort något i betong tidigare och var helt nybörjare. Men man lärde sig snabbt. Många gjorde dessa stora fågelbad av rabarberblad men jag spanade bara in tekniken!

Jag och Kjell ska gjuta ett betongbord eller snarare två! Ett ska vi ha inne och ett ska vi ha ute. Roligt.

Lite torsdagskramar Anna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar