måndag 19 september 2011

För ett år sedan..

...var jag med de här snyggisarna på utbildning i 9 dagar på CYPERN! Visst var det lyxigt att utbildningen låg just precis exakt där Natalie bor. Vi hade väldigt roligt måste jag säga och det känns som jag är redo för en ny liten kurs :) Jag och Malin var också på Cypern under sportlovet i utbildningssyfte. Att allt ska hända på Cypern då ;) Men jag tackar och tar emot.

Har lite svår längtan efter dottern just nu. Det känns som om sommaren var långt borta och vi var nere så tidigit så allt känns avlägset. En liten liten tanke är att hitta några dagar som jag kan smita ner men eftersom det är vikariestopp i min kommun blir det ytterst svårt att få till. Annars får jag se fram mot julen.

Nu är det dags att jobba några timmar. Kortvecka är det denna vecka för på fredag är det studiedag. Vi hoppas eleverna ska få en skön sovmorgon och att vi lärare får en grym dag på Bokmässan inne i Göteborg.

Ta hand om Er! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar