fredag 16 september 2011

Grillen gjorde sitt







Nu är det grillat och uppätit. Vi har även avnjutit en äppelpaj med vaniljvisp. Så nu ligger vi pösiga i soffan och ser en intervju med Danmarks nya statsminister Helle Thorning-Schmidt. Glad över att kvinnor också kan styra ett land.

Lägger ut lite bilder av hundarna i huset. Mina goda fyrbenta vänner :) Humlan och Olle

Nu kommer det att bli frost igen. I morse när jag cyklade var det galet kallt och jag var glad för att tjejerna övertalade mig att ta vantar. Men vilken dag det blev sen. Varmt och soligt. Hoppas det stannar över helgen!

Nu tar jag mig en liten paus i bloggandet och ägnar mig mer åt fredagsmyset! Kram Anna

6 kommentarer:

  1. Vilken fin header!! Vill lära mig ;-)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Fina bilder Anna på dina hundar. Jag glädjer mig stort åt Helle Thoring. Undrar när Sverige tar efter ? Ha en trevlig kväll. // Maria

    SvaraRadera
  3. Vad fina Humlan och Olle är och vilka fina bilder du har tagit Anna. Så uttrycksfulla! Det stämmer verkligen att en bild säger mer än tusen ord. :)

    Och vad fint du har gjort här på din blogg. Det är roligt att fixa lite nytt emellanåt. Jättefin header!

    Här hemma myser vi också framför tv:n och sjunger ikapp till Doobidoo. ,)

    Sköt om dig Anna och ha en fin helg! Hu, har ni redan fått frost? Här varnas för markfrost under helgen så det är nog slut med att gå barfota i gräset snart. ;)

    Kram till dig

    SvaraRadera
  4. Christina, det kommer. Jag mixar lite då och då och ibland lyckas man :)

    Maria, Ha en trevlig kväll du med :)

    SolenLotta, Doobidoo var bra. Jag gillar Sara Varga.

    Ja, nu är det strumpor på. Vet inte när jag började så tidigt med det som i år!!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Mne Anna, har du frost redan, vad deppigt.....

    Din header är jättefin. Jag vill också förnya mig, men kan inte själv tyvärr.

    Men Anna det är först nu jag registrerar att du har 7 barn. Oj :-)

    Happy friday vännen

    SvaraRadera
  6. Ja, det är deppigt!! Kantarellerna fryser..

    Japp, Natalie 22, Niklas 21, Kristofer 20, Gabriella 17, Lovisa 13, och Agnes och Signe 11 år. Fast det är de fyra yngsta som bor hemma :)

    Kram till dig :)

    SvaraRadera