lördag 3 september 2011

Väntar på Leilas nya bok!




Alldeles strax kommer Leila ut med sin nya bok "Hello Cupcake" och hon visar lite smakprov ur den. Jag skriver ofta om henne och hennes underbara bakverk. Man kan ju inte annat än att bli glad av henne och hennes fantastiska rekvisita. Alla dessa färger på Kitchen Aid och den färgglada inredningen som får värsta köket att blekna. Dessutom är hon alltid sprudlande glad. Vissa dagar sitter jag och tittar på gamla inspelade program av henne för att försöka lära mig och fånga upp något!

Denna sommar har programmen varit inspelade i Frankrike och det är ju inte annat än att man fått en liten längtan tillbaks dit också. Den matkulturen är ju speciell och framför allt romantisk!!!

På Leilas hemsida  kan man få massor av tips och idéer. Fina bilder kan man också njuta av!


Lördagskramar Anna 

2 kommentarer:

  1. Jag är också charmad av Leila! Hon har något speciellt och hon är efterrätternas drottning. Jag skulle rulla fram om jag var med i hennes kök! Ska kolla in hemsidan ;)

    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Alltså det är så roligt för ibland gör bakverk efter hennes recept och det blir alltid uppskattat till de man bjuder!

    Sedan kan man ju diskutera om det blir exakt så fina som hon får till!!!

    Kram!

    SvaraRadera