onsdag 21 september 2011

Just nu svartvitt...

Fy, vad det regnat och blåst i natt. Det känns som jag sovit ute! Nu hade det varit skönt om man fått några fina, soliga dagar med höstsprakande färger. Kunna köpa lite pumpor och dekorera ute med. Det är knappast så att man blir sugen på det när det spöregnar dygnet runt!

Idag ska jag sluta tidigt. Det har varit långa dagar i snart 2 veckor. Men nu ska jag ta följe hem med mina egna tjejer när de slutar. Vi ska bara mysa och baka paj fram till kvällningen för då är det årets sista match på Örby Arena. Vi vittrar seger givetvis ;) Det har gått bra för tjejerna denna säsongen. Kul.

Ha en grymmedag ute i regnet!Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Segervittring är en bra känsla innan match ;-)

    Jag tror att helgen ska bli fin.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen på fin väder!

    Och visst blev det seger 5-2 :)

    Ha det gott du med :)

    SvaraRadera