tisdag 6 september 2011

Uppe med tuppen!

Oj, vad tidigt det blev i morse..Stod i duschen redan kvart över fem och var totalt utsövd. Hur det nu är möjligt för en som är så morgontrött som jag!? Jag stekte köttbullar som lilla familjen ska ha till eftermiddagen och jag gjorde kantarellomeletter till tvillingtjejerna. Men nu har jag fått lite paltkoma och passar på att blogga. Alldeles strax ska vi cykla till skolan. Det ser ut att kunna bli en regnig dag idag. Förresten ser det inte bara ut som om det kunde regna utan nu regnar det för fullt...

Direkt efter jobbet i dag åker jag med Birgitta på betongkurs. Det ska verkligen bli superskoj. Jag har samlat på mig massor av formar av olika slag. Men jag har ingen aning om hur det ska gå..

Önskar er en jättefin tisdagsdag. Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar