måndag 5 september 2011

Italiens goda mat

Den här boken hittade jag i en butik igår. Det fanns så mycket gott att laga! Köpte jag den? NOT :(
Jag ångrar mig så men ska smita ner till en butik här i närheten som jag tror kan ha den?

Italiens mat är väldigt gott tycker jag! Idag ska jag laga en lasagne till lilla familjen därhemma! Jag går inte efter något speciellt recept utan det varierar lite från gång till gång. Till vardags blir det ganska så vanlig lasagne medans till helgen blir det lite lyxigare. Den bästa lasganen ever åt jag i London för många år sedan när jag var där och sprang Tjejmilen. Ups, det måste vara 15 år sedan! Men god, det var den!

Vänskap är som spår i sanden, det måste ständigt trampas upp! Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Oj, den lasagnen måste ha varit god :-)

    Jag måste tacka dig för middagstipset. Jag kikade nyss i frysen och funderade på morgondagens middagsmat. Nu vet jag vad jag ska ta fram ur frysen :-)

    Ha det fint Anna

    SvaraRadera
  2. Lasagne är sååå gott!! Och får den stå en dag eller två är den ännu bättre ;)

    Vilken skön bok - vill ha!

    Kram till dig Anna

    SvaraRadera
  3. Vilka gulliga kommentarer Ni skriver båda två! Det gör mig alltid så glad :)

    Lotta, det värsta med att det bästa med lasagnen är att den är supergod om den får stå och dra till sig men här blir den aldrig så gammal :))))

    Roligt att man kan inspirera någon till en god middag!

    Kramar till Er båda fina bloggerskor // Anna

    SvaraRadera