måndag 5 september 2011

Härliga måndag!


Sakta men säkert smyger höstfärgerna på oss. Träden har börjat skifta färg och det är en blandning mellan gul,grönt och lite rött. Kan undra hur det är uppe i Norrland för det finns ingenstans som det är såna ljuva färger som där på hösten. Det blir väldigt sällan några besök uppåt landet numera. Kjell har sin släkt däruppe men det är alltid fullt upp med annat!

Det regnar lite grann i dag och det kommer säkert att bli helt mörkt hela dagen. Fast å andra sidan tycker jag det är småmysigt då man är inne och arbetar.

Jag håller på att planera en grym resa. När jag är färdig ska jag delge er den. Jag lovar att den kommer man leva på mycket länge. Att planera är halva grejen. Alla som ska med verkar vara helt på det klara att den blir väldigt rolig!

Resor är alltid roligt att ha att se fram emot. För det mesta har jag alltid en resa till Cypern så där som jag vet om och det har jag även nu. Det kanske blir Natalies sista säsong och vi måste ju bara ner en gång till medans hon fortfarande är kvar. Morfar kommer också att följa med när det beger sig. Vi hoppas att de går vidare i Womens Cup och på så vis kan vi både se fotboll och få sol :)

Nu är det dags att jobba en stund men redan i kväll väntar mer roligheter!

Ha en fin måndag alla! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar