lördag 17 september 2011

Shopping?! JA, TACK!

Gud, va skit man samlar på sig! Jag har röjt i garderober och slängt av massor av kläder som bara ligger och skräpar. Nu finns det plats för lite nya höstkläder. Lovisa har hittat massor som hon vill ha..någon som är förvånad!!

Det finns väldigt mycket på listan som skall inhandlas. Nya inneskor, mjukiskläder, jeans, vinterskor, mössor, vantar och ja hur mycket som helst!

Nu gäller det att hitta en bra dag. Inte lätt när man jobbar dygnet runt. Almanackan fylls ständigt på med både "måsten" och "roliga aktiviteter" och "sociala behov" :) Därimellan ska man nog få in en shoppingtur.

Hundarna ligger framför brasan och gottar sig och jag funderar på att göra dem sällskap i fotöljen :)

Trevlig lördagskväll! Kram Anna

5 kommentarer:

  1. Så finbild på hundarna- snacka om mys;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Men så trevligt att få planera in shopping i kalendern :-)

    Ha det gott

    SvaraRadera
  3. Johanna, dom ligger härligt där :)

    Mammaxtre, nog ska det gå alltid :))

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Hejdu, jag kom på svarsvisit genast.
    Och nu har jag har läst hela din blogg ;)

    Roligt att du vill vara med i min lilla tävling!

    Ha en bra söndagskväll
    Monica

    SvaraRadera
  5. Nu hoppas jag på god tur :)

    Och jag kommer att fortsätta att besöka din fina blogg :)

    Kram

    SvaraRadera