torsdag 1 september 2011

Tack...

besöksräknare
räknare

Mitt inlägg får börja med 50 000. Alltså 50 000 besökare på ett år. Jätteroligt, jätteskoj, fantastiskt eller vad fasen säger man! Jag är ingen modebloggerska, ingen inredningsguru, ingen flashig person, ingen mer än jag själv egentligen. En lärare som jobbar på en högstadieskola i ett litet samhälle utanför Göteborg, en sjubarnsmamma som stretar för att få vardagen att gå ihop som så många andra kvinnor, en kvinna som har ständigt dåligt samvete för att hon borde göra mer för sin familj, en som älskar att träffa vänner och hitta på saker. Ja, det är jag och jag är enormt glad över att Ni är så många som läser min blogg som är min kanal till min dotter som lever som fotbollsproffs på Cypern som nästan blivit som mitt andra hem numera. Nu har det ju blivit så att hon är nog den som läser min blogg minst men det har blivit som en liten terapi för mig. Och det mest fantastiska är att jag lärt känna så många andra bloggare vilket är så utvecklande och trevligt!

Fortsätt gärna att titta in och lämna gärna ett litet avstamp i kommentarfältet så jag kan titta in hos Er också !

Den som försöker ge skrattet en metafysisk förklaring är sällan några muntergökar..! Kram Anna

4 kommentarer:

  1. Grattis kära du!! Kul med alla besökare och extrea kul med kommentarerna man får!!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Anna!! Grattis till alla besökare till din fina blogg!

    Jag kan bara hålla med - att blogga är en ny upplevelse för mig med men så roligt det är. Helt plötsligt öppnas nya kontakter och responser från olika håll.

    Stor kram Anna! Glad att du bloggar och att jag hittat hit och du hittat till mig

    SvaraRadera
  3. Christina...tackar och niger! Visst är det kul med kommentarer :)

    Kram

    Ser att din fina Odd-Molly blogg går bra som tusan :)

    SvaraRadera
  4. Lotta!

    Tack! Blogga för mig har blivit som att läsa tidningen på morgonen!

    Jag är jätteglad över att du tittar in till mig och jätteglad när du bloggar om ditt intressanta liv i USA och dina grymma kort!!!

    Många kramar Anna

    SvaraRadera