onsdag 7 september 2011

Make my day..

Lånade den här bilden på nätet och den får symbolisera min morgon. Alla som har barn vet väl vilket kaos det kan vara på morgonen..Idag hade jag en sån morgon. Helt slut kom jag till jobbet och direkt in i verksamheten.

Nu behöver jag kaffe och det är inte helt utan att jag längtar efter en gofika. Strax alldeles strax kommer ett gäng goa elever och vi ska ha bild. Bild är ett fantastiskt roligt ämne, man blir glad av det.

Glad hoppas jag att jag blir framåt dagen för fy vad trist att vara deppig.

Senare under dagen kommer lite bilder från gårdagens äventyr med betong :)

Kram Anna

4 kommentarer:

  1. Ja, vi har alla sådana morgnar eller varit med om dem. Det kommer bättre!!

    Pigga upp med lite gofika, njut av roliga ämnen och eleverna...glöm inte lite egen Anna-tid också!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Tack fina Lotta!! Jo, nu känns det bättre..fanns lite tårta kvar sen i går (skolans dag) :)))

    Ikväll ska jag ha Anna-tid heeela kvällen :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att dagen blev till det bättre. Morgnar av det tråkiga slaget kan nog de flesta av oss föräldra känna igen. Gofika lät som en trevlig nystart på dagen :-)

    Bild, som jag var dålig i det ämnet. Är kanske jag skulle skriva...jag kan inte rita :-(

    SvaraRadera
  4. Mammaxtre...alla kan rita...mer eller mindre!!!
    Allt kallas konst :))

    Det tog sig framåt dagen men nu har jag suttit på akuten i Borås med en äldre dotter...misstänkt blindtarm men vi fick åka hem över natten!

    Kram och godnatt!

    SvaraRadera