fredag 16 september 2011

Länna Möbler

Tävla med Lännas Möbler på härliga bloggen

Den här fina soffan Sandhamn skulle bli fin hemma hos mig. Barnen har växt upp och skinnsoffan ska bli ett minne blott. Eftersom jag har en stor familj behöver jag två soffor. Färgen känns klassisk och passar in till mycket.Stilren. Men en filt och en kopp the känns det som om man kan ladda bra med energi i denna soffan. Det skulle kännas som fredag hela veckan! Eller vad säger Ni?

Gör ett hembesök hos Länna Möbler och se så mycket fint de har! Det var så svårt att välja ur det enorma utbudet av fina möbler och andra tillbehör.



Klicka på bilden så kommer du vidare.

Man kan vinna porslin från Matteus och jag är upp över öronen förälskad i Matteus.Nu håller jag tummarna att jag inte bara har tur i kärlek :)

Fredagskramar Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar