tisdag 13 september 2011

Ett ljus bland stenarna!

När min längtan efter Natalie blir för stor tänder jag alltid alla ljus ibland stenarna jag samlat på mig genom åren ifrån Cypern. Det känns skönt.

Elva timmar på jobbet blev det idag. Först en heldag sedan föräldramöte på det. Trevligt att träffa en helt ny klass föräldrar. Men nu är jag grymt trött och ska krypa ner i sängen alldeles strax.

Har avnjutit underbart god husmanskost som maken lagat innan han åkte till jobbet. Vad sägs om ugnsbakad falukorv med potatismos. Det var länge sedan och vansinnigt gott. Jag har ett gäng glosor att rätta men inser nu att det är bäst att skjuta upp detta tills i morgon bitti!

Det blåser storm ute och jag ska öppna fönstret i sovrummet och mysa. Älskar det vinande ljudet av blåst. Hoppas det går bra för mannen att ta sig hem i kväll. Bäst att ligga uppe och vänta <3

Go Natt alla Ni! Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Ah, så gott med falukorv och potatismos. Det vill jag också äta snart!

    11 timmar på jobbet är tufft...skönt att komma hem till en god middag och bli lite ompysslad iallafall.

    Stenarna från Cypern är underbara! Jag tycker så mycket om stenar och samlar också.

    Tack Anna för din fina kommentar!! Du gör mig alltid så glad

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har som du stenar som ljuset få stå mitt i bland. Stenar plockade i Trosa skärgård, de flesta svarta. Det är mysigt att plocka in naturen och njuta av den inomhus.

    Svensk husmanskost det är gott det :-)

    11 timmar det inte kul.....

    Sköt om dig i blåsten.

    SvaraRadera
  3. Ni är då gulliga :)

    Ni gör mig glada också!!!

    Kram

    SvaraRadera