lördag 10 september 2011

En helt vanlig lördag..


Lördagsmorgon...fasiken va skönt det är! Ingen klocka som tjuter hysteriskt om och om igen. Inga kläder som ska strykas eller frukter som ska hittas. Inga hundar som vill ut eller annat som stör. Bara den varma sängen. Ja, den stör ju inte om man säger så!

Efter att ha sovit länge har jag och maken i mitt liv städat och diskat undan lite sedan i går. Vi hade en väldigt trevlig kväll som gick på tok för fort!

Jag håller på med min Ipone och laddar ner olika appar.. men faasen väljer mellan många. Finns ju hur en uppsjö onödiga ;)

Idag väljer jag mellan att ströva ut i svampmarkerna eller att jobba. Faktum är att soffan drar lite också. Tänk lite godis och en spännande thriller...

Kram Anna

4 kommentarer:

  1. Jag tar soffan och thrillern...;) kanske en tur i skogen först då så känns det ännu bättre med soffan och godiset

    Njut vilket som!! Lördagar är toppen

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hihih, det blev lite planering av kommande fest!

    Och nu blir det 40 års kalas :)

    Håller med, lördagar är toppen!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Lediga lördag, så underbar och så välkommen. Det gillar jag :-)

    Ha det så trevligt.

    SvaraRadera
  4. Tack! JA, lördagar är mysiga. Helger är också mysiga :)))

    SvaraRadera