onsdag 31 augusti 2011

Mys, massage och förädiska förkylningar

I dag är det en sån dag som jag bara skulle vilja ta på mig myskläder och sjunka ner i en bra bok. Jag har blivit förkyld och det värker i hela kroppen. Men det finns faktiskt något som lockar mig mer och det ska jag snart iväg på. Tur att det är uppehåll! Är sugen på att göra så mycket men just nu är det en intensiv period i jobbet. Mycket som ska planeras och mycket som ska sätta sig.

Funderar på att boka en tid för massage. Jag har fastnat för Susannes kroppsknåderi i Hyssna. Så får det nog bli. Gäller bara att få in en tid i den redan fullbokade almanackan. Det är konsigt det där med almanackan. Jag kan sitta och bläddra en månad fram och det ser helt rent ut men hux flux är det helt fullt med knappa utrymmen!

Kram på er och ha en trevlig onsdagkväll! // Anna

4 kommentarer:

  1. Massage! Ja tack :)

    Och vad är det med almanackan - varför blir den alltid fulltecknad?

    Krya på dig och hoppas värken försvinner snart.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är aldrig fel :)

    Jag känner mig lika ynkling som en förkyld man ;)
    Vill att det ska vara en snabb liten bacill som snart är borta!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Massage skulle jag ha bokat in under semestern, men det blev aldrig av. Urdumt!

    Kanske ska vi lära oss att boka in egentid i kalendern i ett tidigt skede, innan den blir fullproppad. Det tål att tänkas på :-)

    Krya på dig

    SvaraRadera
  4. Tack ska du ha! Det där med att fylla i egentid var en bra idé!!!

    Kram

    SvaraRadera