tisdag 2 augusti 2011

Aj aj aj aj

Attans vilken träningsvärk! Det blev som jag befarade... Kom knappt ur sängen i morsen men ont krut förgås inte så lätt minsann. Jag tog på mig mina träningskläder och fick med mig Kjell och Gabriella ut i spåret. Dammade av stavarna så det gick som hejsan i dag också. Alltså för mig. Min kondition är ju helt i botten faktiskt. Men efter pass 2 känns det bättre i alla fall!

Det är härligt varmt ute och snart känns det som om åskan behöver göra sitt. Eller hur? Trist att Kjell jobbar men å andra sidan har jag varit ledig många veckor nu och snart går även det mot sitt slut. Vi har säkert komptimmar vi får ta ut första veckan men jag känner att jag behöver komma igång lite. Man behöver kanske inte jobba hela dagar..

So long! / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar