onsdag 10 augusti 2011

Tillbaks till verkligheten!

Oj, vad det blev svårt att hinna med att blogga när man började jobba. Igår blev det en väldigt lång dag på gamla jobbet, 11 timmar.

Idag har jag börjat på mitt nya jobb. Åh, vad trevligt det var då! Känner att jag kommer stortrivas av många anledningar. Idag tog jag cykeln till jobbet :)

Mycket kretsar runt motion nu det senaste men det är tvunget för mig att jag får en rivstart annars liksom händer det inget. Så gubben och jag tog oss en tur i skogen efter jobbet. Ifall det nu funnits en tävling om en blöt T-shirt...Då. Då hade folk säkert trott att jag ville vara med för Herre Jösses vad blöt jag blev. Det var så skönt att komma in och duscha varmt lääänge.

Det är dags att tända lite ljus för här är höstmörkt.. I morgon ska jag berätta om tokiga saker jag gjort. För en del har jag redan berättat men...

Mys på i höstkvällen! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar