onsdag 17 augusti 2011

I väntans tider!

Dagens snackis är väl utan tvekan att det ska bli tillökning i kungafamiljen. En liten sessa eller en liten prins eller varför inte en av varje ska få se dagens ljus till våren! Skojigt, tycker jag! På många sätt och vis tycker jag att kungafamiljen är fin reklam för Sverige. Finns små detaljer som är mindre roliga.

Ojj, vad tiden går fort från det ena till det andra. Jobbet rullar på i 300 knyck vare sig man vill det eller inte! Igår var jag så megatrött att jag varken orkade med motionsrundan eller något annat. Huvudvärk hade jag också. Men i morse vaknade jag pigg och utvilad. Trots detta lyckades jag tigga till mig lite skjuts av maken!! Fast när jag kom hem blev det 6 km i spåret. Det går lättare och lättare måste jag säga. Hade det inte varit för det där jäkla skavet jag har under foten så. Ska ta mig ner till Team Sportia i morgon och se om det inte finns några bra sockar som jag kan ha. Dyra är de men det får det vara värt.

Nu ska jag slänga mig i sängen och njuta av en inredningstidning. Men först Markbladet!!!

Sov gott alla Ni fina! Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Tänk vad det händer grejer när man är på konferens...jag menar i nyhetsväg :) Jag såg nu att det väntas tillökning. SÅ roligt...jag tror det är mycket efterlängtat.

    Vad skönt det låter att gå och lägga sig med en tidning....det vill jag också göra! Snart. Ska fixa lite och sedan så. Här är det strax efter nio på kvällen nu..

    kram

    SvaraRadera
  2. Javisst var det en underbar nyhet att de väntar barn. Jag glädjs så för dem och för det härliga äventyr som snart ska ta sin början för dem. :)

    Jag kan tänka mig att det har varit en intensiv vecka för dig Anna men nu väntar en välförtjänt helgvila då du förhoppningsvis kan tanka ny energi och ladda batterierna.

    Och heja dig i motionsspåret! Du inspirerar Anna!

    Tack snälla du för dina rara ord hos mig! Du är för go! Jag glömmer aldrig min barnmorskas ord till mig:

    "Lotta, glöm aldrig bort att du och din man är de bästa föräldrarna i världen till just ert barn."

    Och visst hade hon rätt. Vi är alla de bästa föräldrarna i världen för just våra barn. Precis som du är den allra bästa mamma i världen för dina barn Anna. :)

    Njut nu av din helg och ha det gott!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Hej Lotta och Lotta!

    Ni skriver alltid så fina kommentarer! Livet i USA lockar, det är som jag längtar parallellt dit med mitt liv i Sverige.

    Ni inspirerar båda med bilder och livet!

    Önskar er en härlig augustilördag!

    Kramar Anna

    SvaraRadera