söndag 14 augusti 2011

Odd Molly





Besökte fina bloggen House of PHILIA där hon lagt ut höstens fina från Od Molly. Om man besöker Odd Mollys hemsida hittar man massvis av fina kläder. Jag har spanat i en svart klänning som är sjukt snygg!

Idag är det första dagen på mycket länge jag fryser inombords. Jag brukar gå barfota till långt fram i oktober men idag är jag sugen att ta på mig det! Tvingade Kjell till att elda i kaminen, vilket i och för sig inte var så svårt då han älskar att elda!!!

Så nu sitter jag och kurar och läser bok. Det är nästan så jag är sugen på lite soppa idag!

Ha en fin dag alla söndagsläsare! Kram Anna

5 kommentarer:

  1. Jag har både haft strumpor och velourbrallor på mig, men jag har oxå suttit och sytt i källaren. Måste kolla vad Harrys har fått in, jag får vänta lite för jag har rätt fullt i början på veckan.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina väskor du gjort!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Odd Molly - snyggt! Jag gillar den där stora sjalen...mmm! Vad skönt att elda i kaminen. Det hade jag behövt idag, lite brasa. Det har blivit tända ljus istället. Däremot soppa till lunch!

    Kram och ha en fin måndag


    Lotta

    SvaraRadera
  4. Hallå! Hi hi... En liten kofta från höst-kollektionen flyttade allt in i Finabo i förra veckan... Mmmm, vad jag skall mysa i den när hösten kryper på!

    Kram Carin

    SvaraRadera
  5. Vill också att något ska flytta in hos mig med! Kofta och klänning samt sjal vore inte dumt!

    Lotta, soppa låter gott :)

    Carin, visst är de underbara!

    SvaraRadera