måndag 15 augusti 2011

and och and och....

Och....mina vänner hur gick Derbyt!? Jo, 3-2 till Elfsborg och mina gissningar till målgörare var näst intill riktiga! Elm fattades. Upprörda röster var det allt men det hör ett derby till. Men om sanningen ska fram; så är det alltid. Denna gången var dagen Elfsborgs och nästa derby till våren kan vara IFK. Vem vet.

Nu ska jag sätta mig och jobba några timmar. Det är sjukt hur fort det går innan alla eleverna är i skolan. Mycket som ska bli färdigt.

Familjen har just nu beskådat den STÖRSTA spindeln detta huset fått besök av! Jisses, finns det såna i lilla Kinna? Misstänker att Gabreilla fått med sig den i resväskan! Hur är det möjligt annars?! Jag satt på en stol och fick upp benen upp i luften och ropade till mig resten av skaran som var hemma! Någon, fråga mig inte vem som dammsugade upp den men i dammsugaren kom den!! Vad fyller dom för funktion kan man undra?

GoNatt mina fina bloggläsare! Kram Anna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar