onsdag 3 augusti 2011

Övning ger färdighet!

Jäklars, inget bättre på fronten med träningsvärken. Men jag och Gabriella tog oss ett race i spåret och nu känns det bättre!

Barnen är och badar så det är lugnt och stilla här hemma. Jag ska förbereda mig inför en liten vinkväll här hemma. Tror jag behöver valla dammsugaren lite i hörnena. Klockan springer iväg galet fort, men sover man till halv elva så får man lite skylla sig själv. Jag måste bli bättre på att gå och lägga mig tidigare. Fick en liten känning i natt och mådde därför inte helt ok. Får nog minska insulinet lite.

Har beställt en resa till Johan och Gabriella. De åker till Cypern på fredag och lite avundsjuk är jag allt!! Mest för att jag vill träffa Natalie igen <3

Ha en fin dag! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar