torsdag 4 augusti 2011

Frestelser...

Gabriella fick för sig att baka CupCakes som hon ska ta med sig till Cypern i morgon. Vi fick provsmaka, jag och Monica, och de var jättegoda. Jag älskar muffins i alla former!  De ingår inte i mitt nya liv just nu ;)

Jag börjar väl bli tjatig på bloggen om min träningsvärk men den har satan inte gett sig än. Det hjälpte dock inte för det har blivit en runda i morse med. Det doftade så härligt i skogen. En bit in i skogen växer det massor av hallon och när man känner den lukten där så är man helt såld...Gott!

Solen visar sig idag också och det vindar. Lite behagligt att sitta ute med bästa boken!

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Mmm, vad gott det ser ut! Och så duktig som du är med motionerandet nu kan du gott unna dig en cupcake tycker jag. :)

    Det verkar vara en seg träningsvärk det där. Jag hoppas att den ger med sig snart.

    Ta hand om dig Anna!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Jo då jag tog väl en..enda!!!

    Jag hoppas också den ska försvinna för aj vad ont, nu gnäller jag men jag kan inte annat än skratta ¨åt eländet!!
    Kram Anna

    SvaraRadera