fredag 5 augusti 2011

Vandrar i ett sommarregn.

Vilket underbart sommarregn! Det har blivit mörkt i hela huset och jag har faktiskt tänt två ljusstakar i köket. Jag har längtat efter några regniga dagar men jag hoppas det dragit bort tills i morgon då vi ska på 40-årskalas! Då behöver det vara fint väder för jag gissar att vi ska vara utomhus.

Gabriella packar det sista inför sin resa till ön. Hon och Johan kan behöva lite vitaminer innan skolan kör igång. Johan börjar första året och det är säkert lite pirrigt! Gabbe börjar andra året på Entreprenör. Jag är så avundsjuk på dem som ska få spendera en vecka med Natalie. Jag saknar henne så.

Jag borde ta mig i kragen och hitta på något idag. Men innan Medelhavsresenärerna har lämnat huset är det inte lönt! Det har varit lite sega veckor men jag var så utarbetad innan sommarlovet kom så jag tror kroppen bara suger till sig energi och vila på samma gång. Hoppas det ger resultat till hösten!

Det är svårt att ge bort vänlighet. Den kommer hela tiden tillbaks till dig! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar