fredag 19 augusti 2011

Naturens konstverk!



En morgon i veckan såg det ut så här utanför huset. Alla buskar och träd var inlindade i spindelväv. Ganska farcinerande tycker jag. Agnes tyckte det såg ut som insekts-hotell ibland buskarna. Fantasin flödar ni hör ju själva!

Naturen är fängslande vacker på morgonen. Synd att man inte hinner uppskatta det oftare.

Provade mina sockar och jag var supernöjd. Visserligen kände jag av mitt skav men inte alls på samma vis. 7 km blev det idag och jag ska pröva det i morgon med innan man defintitivt kan säga ngt!

När jag kom hem från skogen blev det kycklingsallad och ett långt varmt bad. Känner mig nöjd och ska snart krypa ner i sängen. Lite skönt med sovmorgon måste jag erkänna!

I livets lopp finns det inget målsnöre. De snören vi passerar är starten till ett nytt lopp. Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar