tisdag 30 augusti 2011

Att jobba med betong!

Såna här fina ljusstakar vill jag lära mig göra i betong! Jag har anmält mig till en kvällskurs i betong via personalklubben i min kommun. I tre timmar ska vi bara ha skoj, forma och lära. Kan det bli så mycket bättre? Tjoho vad skoj det ska bli! Har massor av idéer som förhoppningsvis ska förverkligas!

Nu är jag totalt slut! Jobbat länge, hem och ut i spåret 3km för att sedan tillbaka till jobbet och vara förälder på föräldramötet. Nu har jag fått ny energi i form av en macka och nu ska jag riktigt slöa till det i soffan !

God Natt alla fina läsare! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Älskar betong Anna! Ser fram emot att få se vad du kommer att göra

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Visst är det snyggt med betong! Känns som jag vill göra hur mycket som helst!

    Kram

    SvaraRadera