tisdag 2 augusti 2011

Fortsätta utbilda sig!

Tänker på mitt nya jobb. Så skoj det ska bli att börja på en ny skola. Spännande. Jag har sökt lite utbildningar som jag just nu håller på att fundera över. Jag kom in på alla tre som jag sökte. För att kunna gå dem sitter jag just nu och planerar upp höstterminen för fullt! Det kommer att bli mycket men om man är välorganiserad ska det nog gå bra. Gillar att arbeta på hösten, våren får mig deprimerad på något vis..

Den första utbildningen jag sökte var Magisterprogram i arbetsliv och hälsa 60 hp inriktning Beteendevetenskap. Universitetet i Umeå.
Den andra utbildningen var Ledarskap i skolan. 7,5 hp. Växjö. Samtliga är distansutbildningar.
Den tredje är Mental träning 30 hp i Kalmar.

Vi får se vilka städer som blir mitt studenthem i höst! Lite sugen på Umeå och Kalmar.

Börja någonstans. Du kan inte bygga upp ditt goda rykte på vad du har tänkt att göra! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Wow, grattis till att du har kommit in på alla utbildningarna! Utbildning leder till kunskap och med mycket kunskap så är man rik på många sätt!!

    Önskar dig lycka till!

    kram CC

    SvaraRadera
  2. Tackar! Visst är det så att utbildning leder till kunskap på många sätt och vis. För min del tycker jag att man utvecklas som människa !

    Kram Anna

    SvaraRadera