lördag 13 augusti 2011

Happiness

Lördag bjuder oss på strålande sensommarväder! Man blir liksom glad över det. Kjell och jag gick upp mitt i natten för att hämta hem Johan och Gabriella på Landvetter.Sen kröp vi ner i sängen igen och vaknade mitt på förmiddagen. Nu har vi förverkat 5 km uppe i spåret och känner oss väldigt nöjda. En tallrik K-special satt perfekt efter det!

Lena, på Fritsla tyglager lägger ut såna fina bilder på nya tavlor här ! Jag har en sådan som jag fick av familjen när jag fyllde år. "Happiness is not a destination. It´s a way of life" står det på den. Nu fanns det massor av tavlor i plåt och jag ska åka dit och köpa en. Vet precis var den skulle passa!

Nu ska jag städa huset och kanske blir det en stund i solen, ser att min granne ligger ute och det ser väldigt gott ut. Man får ta vara på den sol och värme som bjuds.

Have a nice day/ Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar