onsdag 24 augusti 2011

Hej hoppsan igen!

Hjälp, jag hinner inte blogga! Denna veckan har varit smockfylld av jobb, aktiviteter och annat smått och gått. Tiden drar iväg och jag får den inte till att räcka till. Förvisso är jag säkerligen inte ensam om fenomenet! På dagarna har jag jobbat och på kvällarna har jag jobbat! Just nu dygnet runts jobb. Nu börjat "småtjejerna" med sina läxor och jag är tacksam för att Kjell jobbar första skift denna veckan. Tyvärr är hela nästa vecka också fyllt i almanackan både på längden och på bredden.

Hösten knackar på dörren. Det mörknar mer och mer på kvällarna och luften är hög. Skönt! Jag gillar hösten. Det finns inget bättre och då vet man att det går mot jul som är min högtid framför alla! Smått funderar man på vad man ska köpa i julklapp till barnen. Funderar på roliga aktiviteter man kan ägna sig åt osv...

Nu ska jag krypa ner i en varm och go säng. Vi kommer nästan rakt ifrån Signes fotbollsmatch som slutade 3-3. Jag stod i kiosken men såg en hel del av matchen ändå.

Ha det gott alla fina läsare! Snart är det fredag och tid för nya äventyr!! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Jag hinner inte heller! Men det är ok...blogga ska vara roligt och kännas bra, inte som en stress.

    Å vad skönt det låter med en varm säng. Jag planerar att göra detsamma snart, krypa ner i min.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag fattar inte var tiden tar vägen?!! Håller med om att bloggen ska vara rolig!

    Ha en bra dag!

    Kram!

    SvaraRadera