tisdag 30 augusti 2011

Positiv och glad!



Överraska någon idag. Säg något snällt. Säg hej till någon som du inte känner. Le ofta. Det får dig att känna dig lycklig, vänlig och omtänksam.

Igår när jag var ute och tränade i spåret mötte jag massor av människor. De första jag möte skrämde jag häcken av. Två grabbar som skulle springa om mig och jag går ju i mina egna tankar med musik från Spotify. Jag gav till ett överfallsskrik kan jag lova! Undrar vem som skrämde vem?! Jag mötte en kille med två urfina hundar, kan ha varit Waimaran kanske.Helt isblå ögon hade de. Sedan var det en kollega, en syster till en vän, två tanter, några unga tjejer, ett nytt ansikte, en gammal klasskompis till min bror. En mattant på mitt jobb som annars aldrig hälsar...Alla dessa hade något gemensamt förutom att de motionerar. Alla hälsar glatt och alla känns så positiva! Och det är väl så att man blir pigg och glad av motion..eller vad tror ni?

 Ha en bra tisdag med eller utan motion....Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar