torsdag 4 augusti 2011

ATT VARA ELLER ICKE VARA!

Sitter och funderar på om jag ska klippa mig eller inte. Vissa dagar är jag galen på håret och andra dagar känns det riktigt bra. Usch, det är vääldigt länge sen jag klippte mig hos min favvo-frisör Emma. Natalie har putsat lite på det när hon varit hemma, vilket då är senast i julas!

Det ska bli kallare läste jag i Aftonbladet. Vet inte om jag gillar det eller inte. Just nu vill man ha så mycket utav sommaren som möjlig. Det känns på kvällarna hur det bli fuktig ute. Vi satt ute sent i gårkväll och t om kexen blev lite fuktiga. Jag gillar förvisso att det mörknar lite snabbare nu för då kan man sitta på altanen med lite tända ljus och med sin bästa bok :)

       Tur är det ställe där förbererdelse och möjlighet möts! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar