söndag 7 augusti 2011

Upp som en sol, ner som en pannkaka!

Visst är det så att en bild kan säga mer än tusen ord...


Go Kväll alla finaste finaste bloggläsare!

Inser med viss tveksamhet att jag inte är 20 år längre och tål säkert inte lika mycket numera heller. Men jag vägrar liksom att ge upp ändå! Det har blivit 2 rundor i skogen idag lite lätt hysteriskt om jag får säga mitt. Därimellan har jag legat som en död sill i soffan och tittat på Åsa-Nisse och en annan film som jag inte alls gillade. Var verkligen sugen på lite romantisk film men istället blev det en overklig sak som jag inte alls gillade.

Det blev inte så som jag tänkt mig..men när blir det det?

Gaahhhh, sommarlovet är över för denna gången men jag ska mjukstarta tror jag. En dag sedan en kompdag, och riktiga starten på onsdag.

Undrar vad ungdomarna på Cypern har för sig. De solar väl och njuter för fullt vilket jag också hade gjort om jag varit där. Känns som evigheter sen fast det bara är 1 månad sen fötterna trampade i den mjuka sanden på Nissi Beach.

Utan min bästaste bok och utan inredningstidning ska jag krypa ner i nybäddad säng för att förhoppningsvis somna på direkten.

Kärlek// Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar