söndag 7 augusti 2011

Jag dansar aldrig nykter!

Precis som man ska vara efter en bra fest känner jag mig faktiskt lite seg i kroppen. Trots att jag pinat mig runt i spåret i värsta farten. Hade planerat i går att det skulle bli två fantastiska rundor men jag spar en till i kväll...

Fest ja, Fredrik och Jonas fyllde/fyller 40 år så vi packade korgen med vin, insulin och ett glatt humör. Kinnahult var destinationen och antalet ca 50 personer varav 43 helt nya ansikten! Men håll med om att det ÄR en utmaning! Tipspromenad med team Monika gjorde att vi faktiskt minglade runt och gjorde eftersök på vad folk egentligen hade för yrke :) Det finns metoder, helt utstuderande för hur nya möten ska bli till. Det är ju oftast så att man står och hänger med de människor man är trygg med. Men oj...vi kastade oss ut i det okända och lärde känna massor av nytt folk. Det bjöds på god mat från grillen och kvällens bästa var brödet som Danne Bagare levererade helt i egen hög person. Så himla gott :)

Jag och Monika besökte gärna den balja, som hemma hos mig fungerar som tvättkorg, som var fylld av härlig bål. Fast jag var mer ute efter bären av någon anledning *fniss*!!!

Det var kanske inte så länge sen jag skrattade men det var länge sen jag skrattade konstant en hel kväll. Träningsvärken sitter i magen idag! Underhållning fanns det gott om. Ett gott skratt förlänger förhoppningsvis tillvaron!

Kvällen gick på tok för snabbt och vips var man hemma. Låg länge vaken och kunde inte somna. Troligvis var det Lindemans fel.

Nu ska jag inta soffhäng och en romantisk film väntar...´

Man är alltid så lycklig eller olycklig som man tror! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Roligt Anna! En bra fest med nya männniskor kan ge den där extra kicken och bra energi. Låter perfekt med mysfilm och soffhäng ikväll

    SvaraRadera
  2. Den gav mycket energi som jag lever på länge länge!!!

    Ha det gott i underbara landet!

    Kram Anna

    SvaraRadera