onsdag 10 augusti 2011

Vända blad

Dags att krypa ner och läsa några rader. Min bok ligger orörd sedan flera dagar tillbaks. Är det så tro? Nu hinner man bara läsa nya läroplanen eller? Nej, nej idag har jag ju beställt biljett till bokmässan den 22 september. Det är verkligen årets höjdpunkt. Visserligen var jag inte där förra året men det var för att den låg precis mellan mina resor till Cypern.

Det är fullkomligt underbart att botanisera bland alla nya böcker på bokmässan, träffa författare och lyssna på föreläsningar. Det blir oftast lite smådyrt men det är det värt! Många böcker ska med hem!

Många kändisar på mässan som vanligt! Mer kan du läsa här ! Där finns allt du behöver veta. Nobelpristagare som gästar Göteborg, hälsa och livsstil med bl a Dolph Lundgren och appar som du kan ladda ner till din Ihpone osv.. Helt klart värt ett besök! Vi tar med oss jobbet till Sveriges no 2.

På tal om Sverige så vann ju Sverige mot Ukraina. Mål av snyggingen Tobias Hysén. Fast han hade varit ännu snyggare om han hade representerat de gul/svarta färgerna som troligvis/givetvis tar GULD i år!

Nu låter jag John Blund komma och ta mig! Natti på Er! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar