lördag 27 augusti 2011

Höst-Kick-Off

 Lite småseg har jag varit trots en för mig lugn kväll i går hos Schlagerkungen. Agnes beslutade sig för att ha helgen och testa sitt knä annars blir det ortopedjouren på måndag. Istället tog vi en sväng till höst-kickoffen i Kinna. Det var ju otänkbart att cykla ner som jag planerat utan bilen fick följa med också.

Tyvärr var det inte så mycket folk som jag hoppades på. Men vi hade en mysig stund tillsammans ändå. Gick in till ljuvliga bästa affären Shop Around The Corner och drömde mig bort ca 15 kg.. Men Maria, jag kommer att vara en storkund hos dig sen!!!! Nu fick jag nöja mig med en snygg kruka i betong samt en ljusstake även den i betong. Förresten ska jag köpa till den modell som är snäppet högre än den jag köpte. Varför kan man aldrig köpa allt på en gång. Nej, istället ska jag gå och värka på det och t om riskera att det inte finns kvar vid ett senare tillfälle!
Vi shoppade lite mer på Jeansson och fick en trevlig pratstund med Stina. Bokhandeln fick sig ett besök liksom Harrys. Lite nytt smink från Lindex och Fröken Prada tog ett hål i örat till. Lite längre upp på örat. Hon vart nöjd efteråt i alla fall!! Det sista vi gjorde var att titta på små söta tjejer som hade dansuppvisning till Mikrofonkåt. Så söta och så duktiga! Synd alla ni som missade en mysig förmiddag i Kinna! Av förståliga olika anledningar!

Vi är numera mätta efter en varm smörgåstårta och lite Irene Hus som underhållning. Nu ska Ashton Kutcher få göra mig sällskap i soffan. Inte fy skam för den sista sommarlördagen 2011!!

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Vilken dag! Och jag älskar din kommentar "...och drömde mig bort 15 kg" - den tanken har ju en annan tänkt också ;)

    Vilket sött namn på en butik också...Shop Around The Corner!

    Njut av Ashton...vi väntar fortfarande på Irene.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tänkte just på dig när de visade bilden från NY där folk köade ut ur stan. Fy, vad väder kan ställa till det.
    Håller dock tummarna att den blir lindrigare änvad man säger.

    Shop Around The Corner är en liten mysig butik http://www.shop-aroundthecorner.se mitt i lilla Kinna. Ja, det finns hur mycket fint som helst både kläder och inredning.

    Ja, Ashton är ett trevligt sällskap!1

    Kram!

    SvaraRadera