fredag 5 augusti 2011

VACKRA LEILA



Har ägnat kvällen till att titta på en av de vackraste kvinnor jag vet- Leila. Hennes sommar i Frankrike visar på fin mat och fina vyer. Hon är verkligen duktig och ger en sådan energi och inspiration.

Jag gillar hennes val av köksverktyg. Längtar mig sjuk efter en Kitchen Aid och såg ni den grymma kastrullen i vitt hon använde sig av när hon gjorde Lavendelkrämen? Den skulle också vilja bo i mitt kök.

Min favoritsida vad det gäller köksredskap finner ni här och det finns MASSOR av mysiga saker.

Jag vet att detta blogginlägg klingar hemskt mot det förra men jag hoppas ändå att Ni förstår vad jag menar med det. Vi tillsammans kan hjälpa.

Go Natt, Kram Anna

5 kommentarer:

  1. Håller med dig Leila är supervacker. Titta på stickan Vickan, usch och fy. Ingen inre glädje alls. Jag har en Kithen Aid är så rädd om den så jag använder den knappt. Visst är det löjligt? Köp en!

    SvaraRadera
  2. Jag ska önska mig en i julklapp!!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Leila kan jag inte se mig mätt på. När hon pratar och lagar mat, trollbinder hon mig. Allt hon gör verkar bli gott.

    Anna, visst kan vi hjälpa och känna samtidigt som vi kan inspireras av det som är vackert. Jag kommer stödja med att bidra med pengar.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja hon är så fin. Hon är en inspirationskälla och alla hennes underbara färger!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har någon sorts hatkärlek till Leila. Jag gillar allt hon gör, har alla hennes böcker och gör gärna hennes recept om och om igen. Men ibland kan det bli lite för mycket av det perfekta. Eller är jag bara avis...;)

    SvaraRadera