måndag 8 augusti 2011

Att veta eller att inte veta

Lägger ut lite favoritcitat eftersom systemkameran är på ön. Ja, vilken dag. Det enda jag kan säga att det var jobbrelaterat och att det ordnade sig och jag tackar för det! Sådana dagar kan man vara utan om man säger så.

Höst i luften så vi provade soppa idag. Konstigt nog gick det hem! Jag har fortfarande inte bestämd mig vilken/vilka utbildningar jag ska gå vid sidan om jobbet till hösten. Kan tänka mig att många blivit lyckliga och olyckliga idag när antagning 2 kom på mailen.

Jag ligger i intensivträning och ska därför dra på mig träningsstället och ge mig ut i spåret x 2. Hopp Hej här går det undan. Egentligen skulle jag faktiskt på tjejträff hos M men det blev icke så! Ja ja, vem säger nej till lite motion ;)

Han visste priset på allt men inte värdet. Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar