måndag 29 augusti 2011

Dagen måndag

Min nya betongljusstake från "Shop Around The Corner"


Vilken grå dag. Det har nästan regnat hela dagen. Hösten är verkligen på intåg. Det har varit fullt upp på jobbet idag. Timmarna skenar iväg och vips så är man hemma igen. Kjell jobbar sena skiftet och jag är inte så förtjust i det.

Tog mig en liten runda på 7 km i spåret idag. Har vilat hela helgen för jag hade överansträngt knät lite. Men idag kände jag ingenting. Varvet är betalt och nu finns ingen återvändo! Tjoho!

När det vankas höst är det skoj att ha något på gång. Hösten blir liksom inte så lång. Vi har bokat lite resor och jag har lite olika kurser på gång. Och lite längre fram börjar den stora förberedelsen..inför jul ;)

Nä, nu ska jag jobba några timmar, hjälpa tjejerna med läxa för att sedan slänga mig i soffan och se en romantisk film!

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Julen får gärna dröja för min del :-)

    Vad skönt att ha mycket inplanerat, det blir en bra höst det.

    SvaraRadera
  2. Ja, det är lite tidigt att börja tänka på julen men det känns som om hösten varit här läänge nu! Kankse för att värmen kom tidigt i år!?

    Kram ANna

    SvaraRadera