lördag 20 november 2010

Tyst det är i husen..

Vad passar inte in bättre som frukost en dag som denna? Snö och uppe tidigt. K jobbar idag och naturligtvis var jag klarvaken halv sex. Men jag gick faktiskt upp, tände i kaminen och går här och plockar. Jag älskar att vara uppe helt ensam med lite musik. Jag får gjort så mycket mer. Nu är jag snart klar och ska sätta mig med frukost.

Jag är en person som är ganska löjlig med vissa saker. T ex när man är i en affär och handlar, då har jag svårt för att köpa andra märken än de vanliga typ BOB, Felix, Findus, Ica osv och när det gäller Euroshopper får jag gåshud. Jag vet inte varför men det funkar inte. Men jag provade Eldorados julmust light och den var helt OK. Den var dessutom ruskigt billigt just nu. 6 flaskor för 20 kr. Jag försöker dock inte dricka läsk men det är svårt :(

En fin lördag önskar jag alla mina fina vänner och läsare :)  Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Låter som en mysig morgon Anna.
    Ha en bra dag!
    Kram Carro.

    SvaraRadera
  2. Ja, det var skönt med en stund för sig själv!
    Ha en bra dag du också!

    Kram Anna

    SvaraRadera