lördag 13 november 2010

Äntligen lite piggare!

Nu har jag blivit lite piggare och redo för bloggen igen!  Jag blir glad när jag ändå har många besökare trots att jag inte skrivit något på några dagar,
Usch, och fy för att vara förkyld. Jag har varit helt nere för räkning. Har missat massor av roliga tillställningar. Skene Järns tjejkväll i torsdags och det var verkligen något jag sett fram emot. Men men ...inget att göra något åt. I går kväll skulle jag på en trevlig tjejträff och även den avbokade jag. Låg istället i soffan och hostade mellan Idol, Cirkus Möller och Nyheter.

Snön som kom i början av veckan har regnat bort och det gör det möjligt att hämta granris. Fast vädret lockar inte helt måste jag säga! Grått och ösregn. Jag får väl inte heller med mig Gabbe och Johan ut. Förresten ska Gabbe spela match i eftermiddag och laddar nog för den!

Rapport från Cypern: Natalies lag vann den första med 2-0. Andra matchen förlorade de och matchreferat hittar du här på Fridas blogg.

Glöggrapport: Luktar underbart i tvättstugan! Den ska få stå i någon vecka till innan jag slår den på flaska.

Pysselrapport: Den har verkligen legat nere. Men jag har för avsikt att snarast återuppta den i form av julbock, kransar och annat.

Men mest av allt är jag sugen på nya filmen om Cornelis. Den står högst på önskelistan just nu!

"Spring efter två harar och du missar båda".. Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar