lördag 6 november 2010

Nu ska jag bli snäll..

Idag har jag inte fått gjort så mycket som jag tänkt mig men dagen är inte slut än! Mycket innebandy är det. Gabriella har åkt till Tranemo för match och Lovisa är i Arenahallen. Innebandynatta! Tänk så många gånger man suttit där till sena natten eller tidiga timmen.

Nu ska pepparkaksdegen sättas och imorgon ska vi baka ut den. Grabbarna Elzer, dagens övernattningsgäster har lovat att hjälpa till att baka ut den! Skönt med lite hjälp. Pepparkakor skall bakas tillsammans med barn. Det är ju charmen med att baka pepparkakor.

Blir det tid över ska jag ta på mig stövlarna, ta med mig yxan och ge mig ut i skogen för att ta med mig lite granris hem.

Lägger ut lite bilder från dagen senare i dag :)

Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Vad gör du? Kram Anna

1 kommentar:

  1. Åh, nu blir jag sugen på att baka pepparkakor jag med. Åtminstone äta dem. ;)

    Lycka till med pepparkaksbak och innebandy och ha en bra helg Anna!

    Kram Lotta

    SvaraRadera