onsdag 24 november 2010

Skulle behöva utvecklingssamtal med mig själv!


Bloggar lite mellan utvecklingssamtalen och annat! Det blir lite för mycket med två utvecklingssamtal på en kort stund. Först ett på Strömskolan och sedan ett på gymnasiet. Trött är man lite efter egna jobbet som flyter på bra. Det är så himla kul på jobbet.

Kransarbetet flyter också på¨men jag önska det gick fortare. Idag ska jag iväg och skaffa lite mer att dekorera med.
Jag vill hinna mer att göra julbocken som ska stå framför ytterdörren men tror inte det kan bli innan fredagkväll. Samtidigt måste jag baka bullar x2 för Agnes och Signe ska sälja kakor/bullar på Visko på lördag till deras skolresa. Så välkomna dit och handla!

En vän är som ett fönster som blänker när solen är uppe! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Hjälp, vad duktig du är som hunnit med så mycket. :) Själv kom mina julförberedelser av sig lite men idag kom kreativiteten och julkänslan tillbaka igen och imorgon ska jag jaga de sista julklapparna tänkte jag. Vi får väl se hur det går. ;)

    Ha en fortsatt fin vecka och lycka till med allt pyssel och alla förberedelser. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Nej usch, jag hinner inte med någonting tycker jag. Känns som man flänger runt och vet inte varken ut eller in!

    Sista julklapparn! Du, det låter grymt skönt. Själv har jag inte köpt en enda och så sen brukar jag inte vara som jag är i år!

    Ha det bra i jakten på julklappar! Kram Anna

    SvaraRadera