onsdag 17 november 2010

Lite i förväg!



Idag har jag gjort i ordning en av mina tre adventsljusstakar. Blir så sugen att jag inte kan låta bli fast det är en vecka kvar. Sedan gjorde jag ett hjärta av tranbär som jag igentligen ska ha vid entrén när jag pyntar till den till advent. Men så länge får den hänga till sig på husväggen till tvättstugan.

Gjorde en snabbvisit till Brygghuset som öppnade idag. Åh, vilken julstämning! Perfekt miljö för en julälskare som mig! Mest åker jag dit för inspiration men jag köpte små små siffror som jag ska pryda en annan adventsljusstake med samt en liten ljusstake till Lovisas rum som hon tvunget ville ha. Helt klart värt ett besök till Ginkalunda.

Nu ska jag städa undan lite för fasen vad man kan dra fram saker på liten tid!

A dato. Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar