torsdag 25 november 2010

God natt!

Nu börjar man ser ett slut på kransarna. Jag har 5-6 kvar att göra men sedan är det gjort för i år. Lika roligt varje gång! Händerna och armarna är sönderivna av eneriset men det är väl så det ska vara. Jag väljer alltid att jobba med eneris. Jag tycker om eneris och de ska helst vara lite ojämna. Perfekta kransar är inget för mig. De ska se handgjorda ut och inte som en maskin gjort dem. Sedan kan man jämna till dem lite om man tycker de spretar.

Det är dags för mig att åka och hämta K. Sedan ska vi mysa i soffan. För K del är veckan slut men jag har en dag kvar. Måste komma på något roligt till sista timmen som jag döpte till adventsmys! I morgon kommer vi att tända första ljuset och jag har pyntat till det lite i klassrummet. Jag ska köpa en gran också men det får bli till på måndag.

Sov gott fina bloggläsare :) Kram Anna 

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!

    Vilken fin krans! :) Vad duktig du är. Själv tänker jag varenda år att jag ska göra mina egna kransar men det blir aldrig av. Istället slutar det alltid med att jag köper kransar iallafall. ;) Därför är det så roligt att se er andra som pysslar och har er och kanske jag får tummarna loss till slut någon gång. Något år. ;)

    Ha en fin adventshelg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha!Det är lite som terapi det där med att binda kranar. Jätteskoj är dt. Du måste pröva göra en själv!!

    Kram kram

    SvaraRadera