söndag 7 november 2010

Ett gott skratt förlänger livet!

Gud, va gott det är att skratta! Idag har det blivit många. Efter godisbak tog vi oss en promenad för att se om vi hittade lite granris. Vi gick en bit ifrån stigen och hittade fält av lummer. Vilken lycka! Jag älskar att dekorera med lummer till jul. Det blev en hel historia om hur vi gick där i skogen som jag inte kan skriva om här men roligt var det!!!
En sväng till Niklas och Kristin blev det också! Det börjar ta form i lägenheten. Mysigt!

Sedan blev vi bjudna på fika hos grannarna och tomten kom på besök...delade tydligen ut skivor! Fick skratta lite där också!

Nu är det ny vecka med massor av saker på kvällarna. Jag ser fram emot tjejkvällen på Skene Järn på torsdag. Då ska jag ta med mig mina damer och ha en helkväll där!

Ett gott skratt förlänger livet! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. härligt det låter, men vad är "fält av lummer"..alltså vad é lummer för ngt? //iky

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Det är en slags mossa. Jättefin att ta in till jul, men svår att hitta :)
    Hoppas du blev lite klokare ;)

    Kram Anna

    SvaraRadera