måndag 22 november 2010

Stjärnor, kyckling och APT

                                          Bild lånad på Internet

Nu hänger de i fönstren och jag väntar intensivt tills på fredag då jag ska tända dem. Så mysigt med advent. Hoppas min utflyttade som kommer hem med flickvän och äter middag med oss. Har hört en fågel viska något om kyckling!

Idag har det varit fullt upp. Jag och klassen har tillbringat dagen i trevliga Fritsla! Markmästerskap i basket. Roligt hade vi allt!

Ikväll har jag suttit med mina barn och gjort massor av läxor, läst julböcker och legat och småpratat! Jag är enormt trött och funderar på att packa ihop allt. I morgon är det en låång dag som inte tar slut innan vid åtta eftersom skolan har APT. Mest av allt vill jag sluta vid fyra för att åka hem och pynta min friggebod. Har en massa kransar kvar att göra men det får vänta tills onsdag!


"Behandla din vän som om han en gång kan bli din fiende och din fiende som om han en dag kunde bli din vän"! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Nu blir jag allt inspirerad att plocka fram mina stjärnor och ljusstakar jag med. De ska iallafall fram nu i dagarna för att kolla om de behöver investeras i mer lampor etc. Här snöar det just nu så nog finns det julstämmning ordentligt iallafall. :)Härligt! :)

    Ha en härlig vecka!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja snön förhöjer stämningen rejält! Jag skulle bara vilja lite mer tid just nu!
    Men till helgen ska jag bara njuta!

    Ha en bra vecka du med,,,bland allt julpynt!!

    Kram Anna

    SvaraRadera