tisdag 9 november 2010

Alvedon, Ipren, Ibumetin.. Ja tack!

Vilken dag. När jag kom till jobbet idag var det möte direkt. När jag satt där kände jag plötsligt att jag fick ont i halsen. Sedan började jag frysa och få värk i hela kroppen. Nu många timmar senare ska jag försöka kurera mig lite. Alvedon och sängen. I morgon behöver jag vara frisk, sånt här hinner man inte med just nu.
Undrar om jag inte fått den gode grannens hemska influensa ;)

Barnen sover tidigt för andra dagen i rad och det känns otroligt skönt att få vara ifred när man inte är i ordning. Det har varit fotbollsavslutning för dem i kväll och Johan Larsson från Elfsborg var där som hemlig gäst! Mycket uppskattat från mina tjejer.

Ha en bra kväll. Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Usch, vad trist! Jag hoppas att du mår bättre idag och att det bara var en tillfällig släng. Om inte så hoppas jag att du kryar på dig riktigt snart.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej är ny i bloggvärlden och halkade in här för första gången. Trevlig blogg!
    Du kan skicka de febernedsättande tabletterna som blir över till mig, här är en till som är dunderförkyld, hihi..
    Kram Tina

    SvaraRadera